donderdag 17 december 2009

we doen er nog eentje

hallo allemaal
de wereld is hier wit, prachtig , maar wel krampachtig lopen hoor
de honden gaan uit hun dak als ze buiten zijn, zo grappig om te zien
sneeuwballen tegen de ruit, ach hoort erbij
dochter komt terug van de bushalte, bus kwam niet, maar weer een briefje schrijven waarom ze te laat is
pedicure afgebeld, ik ga echt niet in dit weer naar oudelande( middle of nowhere), daar word niet gestrooid
post gesorteerd, kerstpakket gekregen, kei leuk om iets te krijgen, moet er wel morgen de post voor rondbrengen, hoop maar dat de pad een beetje begaanbaar is.
pppffff winter, leuk maar ook met obstakels.
dus nog maar een kerstkaartje gemaakt, ik zag zo'n soort kaartje bij iemand op haar blog , vond het zo leuk
ik dacht dat moet ik ook eens proberen,mijn man vind hem niet zo leuk
och ik laat het aan jullie over om te oordelen, ben heel benieuwd.

ik heb een beetje glanzend papier gebruikt, uitgestanst met spellbinders mallen
de takjes met martha steward pons uit geponst,
lintje er op , stempeltekstje, klaar
groetjes andrea

10 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Andrea een hele aparte kaart en er leuk gedaan met al die takjes.

groetjes ilonka

SCRAP TALK zei

Hier ook alles wit ;-))
Ik vind dit kaartje wel heel mooi! Heel speciaal!
xxx
C.

Hetty zei

Ik ben helemaal weg van dit kaartje echt super hoor

gr hetty

Marianne Schut zei

Hai Andrea, ik vind het mooi hoor!
Best wel chic eigenlijk! Groetjes,
Marianne

Angela zei

Wat een super kaartje met die takjes!!! Helemaal leuk!
Bedankt voor je reactie en eerlijk mag je altijd zijn en zeggen want het is wel zo door de bloemen best een beetje kersterig!!hihih
Liefs
Angela

Elly zei

Hee Andrea, leuk!! Bij wie heb je dat nou toch gezien ;-) hahaha...
groetjes, Elly

Rita zei

Dit kaartje vindt ik persoonlijk heel erg mooi.Gewoon het geheel.GR. Rita.

Anoniem zei

Hier is ook alles wit,een dikke laag,prachtig maar glad. Vanmiddag ben ik gevallen.Gisteren reden er zelf geen bussen en waren er vandaag ook wat scholen gesloten.
Ik heb mijn pad voor de postbode sneeuwvrij gemaakt :)

Ik vind het kaartje ontzettend leuk geworden,wat een super idee zo die takjes en dan een lintje,echt heel erg mooi!

Anneke zei

Wat leuk gedaan,
die kerstkrans met de takjes pons van Martha Steward!
Mooi kaartje
Groetjes Anneke

Mina zei

this is beautiful Andrea, so beautifully made...Have a wonderful Christmas and thank you for taking the time to follow my blog
Mina xxx