dinsdag 22 december 2009

eindelijk weer een kaart

he he, eindelijk weer een kaartje,
ik had problemen met mijn computer, hij wilde niet doen wat ik wilde
de accu is stuk, hopelijk komt er een nieuwe vandaag.
dan was er een drukte van het weekend en kon ik geen kaartje maken
en toen ik eindelijk een beetje tijd had, was ik mijn inspiratie kwijt, kennen jullie dat ook wel eens
na veel passen en meten en zoeken is er toch een kaartje geboren, dus dacht ik even gisteren een foto te maken, wat denken jullie, batterij leeg, wel .........
maar nu , na het ploeteren door de sneeuw( moest eerst post rondbrengen)
heb ik hem eindelijk op de foto
dus hier komt ie

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
groetjes andrea

6 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Ik ben de postmannen en -vrouwen heel dankbaar dat ze met dit weer voor ons op de baan zijn! Een kaartje sturen of/en krijgen doet zoveel deugd!
Ik vind jouw kaart supermooi! Maar lijkt me wel ingewikkeld... Die sneeuwpop is een bjoety!
xxx
C.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje ik heb toevallig gisteren ook zo'n kaartje gekregen van mijn zus ik vind ze zo leuk echt even iets anders

gr hetty

m@deliefjuh zei

oh ik vind je kaart prachtig! super!

RosesMarijke zei

Wat een hele mooie kaart Andrea!!

Marley zei

Hoi andrea,
Super leuk kaartje! Mooi papier heb je gebruikt, lieve sneeuwman(vrouw) en een prachtig model kaart.. xxMarley

Anoniem zei

Die is supergaaf geworden!! Ik moet dat ook eesn gaan proberen zo'n vouw kaart......ik hoop dat ik daar genoeg geduld voor heb....