woensdag 23 december 2009

three of a kind

hallo allemaal,
dit keer geen kerstkaartjes, maar condoleancekaartjes
ja dat hoort net zo bij het leven als geboorte en af en toe heb je die ook nodig
dus ik heb 3 kaartjes gemaakt, het zelfde maar toch ook niet, zeg maar dat het een serie is.
ik heb de kaarten geembost door de cuttlebug, de kaarten zijn wit, ze lijken grijs op de foto
daarna een stukje gemarmerd grijs papier en daar weer op een gelaserd papiertje met in 3-D de bloem
ze zijn heel simpel, maar ik vind dat condoleance kaartjes niet te druk moeten zijn








maken jullie wel eens condoleance kaartjes, ik zie ze eigenlijk nooit op de blogs die ik bezoek

ik weet niet of het me morgen lukt een kaartje te posten, het is de dag voor kerst en zoals altijd moet er nog van alles, hebben jullie dat ook ?
in ieder geval wens ik jullie fijne kerstdagen
groetjes andrea

10 opmerkingen:

Anita zei

Hele mooie stemmige condoleancekaarten Andrea! Ik maak ze ook wel eens. Kijk eens bij oktober: Mojo Monday moelijke kaart, op mijn blog ;)
Ik heb zelf momenteel totaal geen tijd om kaartjes te maken, tot mijn grote spijt :(. Het is zo druk met de voorbereidingen voor kerst en tussendoor moet ik nog gewoon werken dus er komt niks van. Ik mis 't wel ontzettend.
Ik wens je hele prettige kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2010!!
groetjes, Anita

tiny zei

Hallo Andrea,

Mooie condoleance kaarten hoor!
Ze horen inderdaad bij het leven.
Ik maak ze best veel.
Ik verkoop mijn kaarten in een kapsalon, en daar hebben ze ze vaak nodig, jammer genoeg!
Kijk anders eens via de link in mijn webwinkeltje, daar staan er volgens mij ook nog in.Ik maak niet alleen meer zwart, wit en grijs, maar ook met meer kleur.

groetjs tiny

Rita zei

Mooie condoleance kaartjes heb je gemaakt.Ook ik vindt dat je ze niet te druk moet maken.Fijne kerstdagen.Groetjes Rita.

Marianne Schut zei

Hai Andrea,
Ik vind je kaartjes erg mooi geworden! Er straalt een soort van rust vanuit... erg mooi.
Tja, ze horen inderdaad bij het leven.
Succes nog even met de laatste kerstvoorbereidingen en alvast heel fijne dagen gewenst!
Groetjes,
Marianne

Adrina zei

Het zijn mooie kaarten Andrea.
Ik heb er ook wel een paar gemaakt, maar ze niet op mijn blog geplaatst. Zal ik volgende keer ook gewoon doen.

groetjes Adrina

Hetty zei

Wat een mooie condoleance kaartjes heb je gemaakt en ja ze horen inderdaad ook bij het leven, ik heb ze nog nooit gemaakt.
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en een gezond 2010

gr hetty

Ilonka zei

Hoi Andrea het zijn prachtige kaartjes. Ik wil je graag bedanken voor al je lieve reacties op mijn blog . En je een hele fijne kerstdagen toewensen. En een creatief 2010!


groetjes Ilonka

SCRAP TALK zei

Mooie condoleance kaarten! Stijlvol!
Ik heb er wel eens één gescrapt maar dan de moderne toer op. Zal ze na deze dagen eens op mijn blog zetten.
Fijne kerstdagen!
xxx
C.

Karin zei

Heel erg mooi!!

Ik maak wel eens condoleance kaartjes, maar vaak zijn ze dan al bestemd voor iemand, dus zet ik ze niet op mn blog... zal ik toch eens gaan doen in de toekomst!

Liefs en welkom op mijn blog & candy!
Karin

Anoniem zei

Hoi Andrea,

Dat zijn mooie kaarten geworden.
Zelf maak ik ze niet graag,en heb ze in elk geval nooit op voorraad.Mocht ik er 1 nodig hebben dan koop ik er meestal 1.
Het hoort inderdaad bij het leven,maar ik vind het geen leuke kaarten om te maken,en babykaarten meestal ook niet,ik weet eigenlijk niet waarom.Heb zojuist een babykaart gemaakt voor een vriendin die dat vroeg.
Dank voor je leuke reactie op mijn kerstkaart,wel opgelucht want t is toch afwachten hoor,hoe mensen erop reageren....
Fijne kerstdagen toegewenst!