zaterdag 5 december 2009

voor mijn schoonzus

hallo allemaal,
dit keer een kaartje voor mijn schoonzus , omdat ze het zo verdient.
in augustus was ze een jaar kankervrij, een jaar eerder is er een borst afgezet.
maar nu bij controle blijkt dat het uitgezaaid is naar haar rug, nek en nog meer plaatsen, gelukkig is de lever nog schoon.
beter worden kan ze niet meer, maar misschien kan het proces geremd of gestopt worden ,ik hoop het zo.
daarom dit kaartje
het papier is van my mind's eye , de rest zegt het zelf

groetjes andrea

7 opmerkingen:

Lia zei

Heel veel sterkte voor je schoonzus gewenst, maar ook voor jullie en de rest van de familie.
Ik weet uit ervaring wat zoiets met de hele familie doet!

Ilonka zei

Whow wat een tegevaller dat de ziekte weer toegeslagen heeft. Wij hebben hier net het proces gehad met m'n schoonmoeder. En weten inmiddels wat je schoonzus doormaakt. Ik hoop dat ze het proces kunnen stoppen en ik zal zeker voor haar duimen. En voor jullie allemaal in deze moeilijke tijd heel veel sterkte toe wensen. Met je kaartje zal ze zeker heel erg blij zijn. Hij is prachtige!!
Een fijn weekend.

groetjes ilonka

RosesMarijke zei

Wat een mooi kaartje is dit maar wat erg dat ze deze ziekte heeft...dat is minder mooi!
Ik wens haar veel sterkte!!

Marianne Schut zei

Hai Andrea, door jouw reactie op mijn Blog kwam ik op die van jou.
Je maakt erg leuke, en mooie kaarten! Ook erg leuk dat je de kleurnummers noteert van de copic's! kan ik veel van leren!!
Ga, zeker regelmatig een kijkje nemen op je blog. .....dan wil ik je schoonzus via deze weg heel veel kracht en moed toewensen, en wat zal het haar goed doen dat ze zo'n lief kaartje van je krijgt! Ook voor haar naasten heel veel sterkte gewenst! groetjes, Marianne

Adrina zei

Oei Andrea, wat een rotbericht voor jou en je familie.
Super lief dat je zo'n mooi kaartje hebt gemaakt.
Veel sterkte.
Ik geef trouwens een candy weg!!

groetjes Adrina

Hetty zei

Wat een mooi lief kaartje stuur je naar je schoonzus dat zal haar zeker goed doen want het is niet niks wat jullie weer te horen hebben gekregen. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte

gr htty

Mina zei

oh wow she fantastic Andrea, so beautifully girly and such a fantastic theme
Mina xxx