zondag 6 december 2009

kerstkaartje

hallo allemaal,
en nog steeds regent het, om treurig van te worden, daarom heeft man lief de kerstspullen naar beneden gesjouwd, hoef ik mij niet te vervelen als ie straks gaat werken.
en daarom laat ik nu maar een kerstkaartje zien, je kan er geen genoeg van hebben.
het is een slapende eland met 2 muisjes, ik heb hem ergens op een blog gevonden en de bedoeling was om er mee te doen met een challenge, alleen......... ik weet niet meer welk blog het was, stom he
enfin het papier wat ik gebruikt heb is van basic grey en crafts--too
de copic's die ik gebruikt heb zijn nr. E43, E47, R24, R29, Y08, W1, W3, B26, G07
verder heb ik nog knoopjes, lint en glittertjes gebruikt.
ook wil ik de dames bedanken die gisteren op mijn kaartje gereageerd hebben,ik vertel het aan mijn schoonzus hoor, dat doet ze vast goed

groetjes en prettige zondag, andrea

10 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Andrea wat een prachtig kaartje. Erg leuk!!

XXX ILonka

Marley zei

Hoi Andrea,
Erg lief kaartje!! Super leuk stempeltje ook.. xxx Marley

Anita zei

Wat een lieverdje!!
groetjes, Anita

Hetty zei

Wauw wat is hij weer mooi

gr hetty

Anneke zei

Hoi Andrea,
hele mooie kaartjes heb je gemaakt!
Veel plezier met het versieren ;)
Groetjes Anneke

Chris Olsen, Glowbug zei

How cute!! I love the border on the bottom of your card and your sweet image!! Gorgeous coloring!
hugs,
Chris

Mina zei

this is such a cute image Andrea, I love these papers together too...fabulous card
Mina xxx

Marianne Schut zei

Hai Andrea, wat een super lief kaartje, ooo en ik hou zo van rendieren! Ben je er al achter op welke Blog je het afdrukje had gevonden? Ik zou hem ook zo graag hebben! Wat een schatje! Ik vind het zo lastig om de goede kleur uit te kiezen voor een rendier, je hebt de kleurnummers erbij geschreven, zijn dat dan de E of de W nummers die je voor zijn vacht hebt gebruikt? Ik kleur nog niet zo lang en vind dit nog erg lastig.
Ben benieuwd naar je volgede kaartje!
Groetjes,
Marianne

Angela zei

Wat is tie leukkkkk!!!!! En mooi ingekleurd zeg!!


Groetjes
Angela

Angela zei

Wat is ie leukkkk!!! Mooi ingekleurd zeg!
Groetjes
Angela