woensdag 30 december 2009

clean and simple

goedemorgen allemaal,
vandaag laat ik jullie een clean and simple kaartje zien.
krijgen jullie ook al zin in de zomer, grapje hoor
ik vond het gekleurde stempelafdrukje gisteren tussen mijn afdrukjes en dacht daar moet ik toch ook nog eens wat mee doen, vandaar.
ik heb het gewoon vierkant uitgesneden en opgeplakt op my minds eye papier, daarna weer op foliart papier.
de foliart kaart heb ik ook beplakt met my minds eye papier en daarna het stempelafdrukje verhoogd opgeplakt, daarna nog een lintje en klaar is andrea
ik heb er bewust geen tekst opgezet, dan kan ie voor alles gebruikt worden, verjaardag,zomaar, opkikkertje
helaas weet ik niet met welke copic's ik heb gekleurd

groetjes andrea

5 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Andrea een schattig kaartje. Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2010!

groetjes Ilonka

mariska zei

Hoi Andrea

Wat een super lief kaartje zeg!!
En wil je alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en al het goeds voor 2010!

Groetjes mariska

Linda zei

Het is een schatje hoor.
Een fijne jaarwisseling.

Groetjes Linda

Hetty zei

Wat en schat van een kaartje

gr hetty

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Vrolijk kaartje!
Happy 2010!
xxx
C.