zondag 27 december 2009

geen hoogstandje

hallo allemaal,
hehe, eindelijk ff tijd,
hebben jullie dat ook met zulke feestdagen , dat je helemaal je ritme kwijt bent
de kinderen thuis andere tijden om te eten enz.
en geen tijd om een kaartje te maken.
nu heb ik mijn tijd ff gepakt hoor
het is wel geen superkaartje geworden , maar ik vind het wel vrolijke kleurtjes geworden
ik had het plaatje al een tijdje gekleurd liggen, maar door de kerstkaartjes bleef ie dus maar liggen
nu dus eindelijk wat mee gedaan

nou dit is hem dan, is het wat of niet
ik hoop dat ik morgen ook wat tijd kan stelen,voor een kaartje
groetjes andrea

3 opmerkingen:

Anita zei

Wat leuk gedaan met die nep stikrandjes! Het is wel een lieffie hoor!
groetjes, Anita

Unknown zei

Hey Andrea!

Leuke kaart weer. Is zeker een House Mouse stempel?

gr. Renata

Hetty zei

Ik vind het een heel erg leuk kaartje geworden

gr hetty