zondag 13 december 2009

jippie een award gekregen

hallo allemaal,
ik heb net een mooie award gekregen van Rita,
ik vind het hartstikke leuk hoor, moet wel nog wat dingen over mezelf vertellen


1 Waar is je mobieltje? Op mijn nachtkastje
2 Wat is je kleur haar? kastanjebruin
3 Je moeder. marie-louise
4 Je vader. ko.
5 Wat is je favoriete eten? ijs
6 Waarvan heb je gedroomd vannacht? Geen idee.
7 Wat is je doel in je leven? Genieten.van ieder moment
8 Wat is je favoriete drankje? thee en cola zero
9 Welke ruimte ben je nu? Kamer.
10 Wat is je hobby? Kaarten maken, scrappen, lezen, mijn mopsjes

11 Wat is je angst? spinnen
12 Waar wil je over 6 jaar zijn? Nog steeds in ons huis.
13 Waar was je afgelopen nacht? Gewoon in mijn eigen bed slapen.
14 Wat ben je absoluut niet. een man
15 Muffins. lekker vooral de milka muffins
16 Wat staat er op je wens lijstje? dat ik ooit eens een grote prijs ga winnen en dat ik nog lang kan knutselen
17 Waar ben je opgegroeid? de eerste 18 jaar in Terneuzen
18 Wat heb je voor het laatst gedaan? mijn zoon uitgezwaaid
19 Wat voor kleding heb je aan? Spijkerbroek met een trui , het is hier nu 1 graad
20 Je t.v. Staat aan , op een huizen programma
21 Watvoor huisdier heb je? Vissen , 2 mopsjes, 1 poes, 1 cavia
22 Vrienden. Zijn heel belangrijk.
23 Je leven. Alles eruit proberen te halan.
24 Je humeur? is meestal goed, af en toe een dipje
25 Mis je iemand? ja
26 Vervoermiddel? Auto en de fiets.
27 Wat draag je absoluut niet? mini rok
28 Wat is je favoriete winkel? kreahoek in ovezande
29 Wat is je favoriete kleur? warme kleuren
30 Wanneer heb je voor het laatst gelachen? daarnet nog toen we aan het buzzen waren
31 Wanneer heb je voor het laatst gehuild? geen idee
32 Beste vriendin? sussie sandra
33 Een plek waar je steeds naar toe moet? wc
34 Facebook? Nee.
35 Favoriete plek om te eten? Thuis.



zo dat was dat nu nog 5 mensen uitzoeken aan wie ik de award door mag geven


de award gaat verder naar..........
elly van www.ellyscardcorner.blogspot.com
francis van www.franciscards.blogspot.com
karin van www.karinversteeg.blogspot.com
marianne van mariannesscrapcards.blogspot.com
monique van creamiek-moniqueshobby.blogspot.com


groetjes andrea

4 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Andrea gefeliciteerd met je award. Je verdient hem.

groetjes Ilonka

Elly zei

Hee Andrea,
Dat is een leuke award ;-)
Bedankt. Zodra ik tijd heb ga ik hem op mijn blog zetten.
groetjes, Elly

Anita zei

Hoi Andrea,
Hartelijk gefeliciteerd met je award!!!
Ik ben weer heel wat over je te weten gekomen ;)
Ik wist trouwens niet dat er in Ovezande een hobbywinkel was..
groetjes, Anita

Karin zei

dank je wel Andrea! Ben er weer superblij mee...