donderdag 31 december 2009

de laatste van het jaar

hallo allemaal,
de laatste dag van 2009, tjonge wat is dat snel gegaan
het is net alsof ieder jaar sneller gaat dan het voorgaande
het deeg voor de olliebollen staat te rijzen, want ja , oliebollen horen erbij
ik was niet van plan dit jaar te gaan bakken, maar de kinderen vonden van wel, dus ja dan ga je weer overstag.
vuurwerk is er dit jaar niet, niet erg want we horen sinds gisteren al genoeg knallen, de honden geven er niet om, alleen de kat is erg bang.

maar goed nu nog even mijn laatste kaartje van dit jaar laten zien,
het is een kaartje met fuchsia's, ingekleurd met copic's
het achtergrond papier is vellum met fuchsia's
dan een patern papiertje waarvan ik het merk niet ken
daarop een lila cardstock, die heb ik gestempeld met dezelfde stempelafdruk maar dan met versamark watermerk ink, daarna er kleurloos embossingpoeder en verwarmen met de heattool , die ik heb gekregen voor kerst, ik vind het een prachtig resultaat geworden
dan verhoogd de fuchsia
als laatste heb ik nog een strikje er op gedaan.





nou ik wens jullie een gezellige jaarovergang vanavond
en misschien bakken jullie ook lekkere dingen net als wij hier, dus eetzu
of er morgen een kaartje komt weet ik nog niet, we zullen wel zien hoeveel tijd er nog is na de verplichte dingen
groetjes en tot volgend jaar Andrea

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling toe en veel hobby plezier en alle goeds in 2010.Groetjes van Stempelientje.

Linda zei

Hoi Andrea

De kaart is in èèn woord GEWELDIG.
Een fijne jaarwisseling.

Groetjes Linda

Lia zei

Een hele mooie afsluiter van het jaar.

Alle goeds toegewenst voor 2010,
nieuwjaarsknuffel uit Tilburg

celia zei

Knap!!!Ik werk ook heel graag met embossingpoeders,alleen moet je er zoveel tijd insteken.Je kan het niet vlug tussendoor hé,inkleuren doe je ook al heb je maar effe tijd.
Ik wens je het allerbeste voor het nieuwe jaar!
Veel liefs,Celia

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje Andrea!

Goede jaarwisseling en een heel creatief 2010!

Elly zei

Hee Andrea,
Gaaf kaartje, leuk zo met dat geemboste versamark.
Jij ook een fijne jaarwisseling hoor.
groetjes, Elly