woensdag 9 december 2009

nog eentje

goede morgen allemaal,
hier komt dan de zelfde afdruk als gisteren maar dan kleiner
ik heb de kaart heel licht gehouden
het patern papier is van basic grey en het witte papier heb ik geembost met de cuttlebug
dan nog een kaartje uitgestanst met een spellbinder mal
en met witte inkt een tekst er op gezet, die was niet helemaal naar mijn zin, dus daar ben ik nog met een gelpen overheen gegaan.
de schoen heb ik met dezelfde kleuren gekleurd als die van gisteren.

groetjes vanuit een donker en regenachtig Heinkenszand, Andrea
nu mijn vraag aan jullie, welke vinden jullie mooier, de kaart van gisteren of de kaart van vandaag?

ik zie nu dat de kaart een beetje rozig uitkomt, maar hij is in het echt wit hoor.

7 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Ik vind die schoen geweldig sjiek! Hele mooi kaart! Ik vind dat de schoen op deze kaart heel mooi tot zijn recht komt!
xxx
C.

RosesMarijke zei

Wat een heel mooi en apart kaartje zeg....geweldig hoor!!

Jolara zei

wat een plaatje heb je weer gemaakt !

Andrea, zei

Wow this is fabulous, I love the image it is so striking and the embossed background looks great

Nicole Verkooijen zei

Hey Kanjer :-)

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Ik heb net heerlijk even bij zitten lezen op je blog en dacht, ik laat nu eens voor de verandering een berichtje bij je achter. Veel liefs en een groet

Nicole xoxoxo

Hetty zei

Ik kan niet kiezen hoor want ik vind ze allebei geweldig mooi

gr hetty

Deb zei

oh wow this is stunning Andrea I love it hugs Debx