donderdag 3 december 2009

spelletjes spelen

hallo allemaal,
dit keer heb ik geen kerstkaart maar een jongenskaart
spelletjes spelen op een spelcomputer of computer noemen ze "gamen"
dus is dit een gamer, hhahahahah wisten jullie natuurlijk wel , maar vroeger (20jaar geleden) speelden we nog spelletjes , zodoende
ik heb het heel simpel gehouden, want de meeste jongens houden niet van frutsels
ik heb papier gebruikt van kaisercraft, een australisch merk
de stempel afdruk komt van mo
en is ingekleurd met copic;s nr. E21, E00, E25, E29, E31, C1, C5, C7, C9, W3, B93, B97, B95, R35, R37, R27, B39, B37, Y15, YG11
ik heb het weer uitgestanst met label three van spellbinder
verder heb ik nog lint en blauwe inkt van stampin up gebruikt om het niet zo wit te laten lijken

groetjes andrea

14 opmerkingen:

Hetty zei

Die is weer geweldig Andrea.
En nu je vraag over de foto's nou die zijn op Canvas geprint dus kan je die gewoon onder de naaimachine stikken

gr hety

CraftyC zei

A great mans card Andrea. Love the image and you've coloured him so well!
Clairex

Lia zei

Heb je een website of zo waar die stempel te bestellen is?
Ik vind hem echt heel gaaf.
Zou zo iets voor mijn petekind kunnen zijn (21 jaar) Altijd moeilijk om voor die leeftijd iets te maken waar ze niet echt van in een deuk komen te liggen
Deze kaart van je kan alle kritiek doorstaan.Helemaal top!

groetjes Lia

Anita zei

Wat een leuke jongenskaart Andrea! Super ingekleurd ook.
groetjes, Anita

Anita zei

Wat ik nog vergeet te vragen: hoe kom je aan die leuke sneeuw op je blog?
groetjes, Anita

mariska zei

Heeej andrea!

Wat een super stoere jongens kaart heb je gemaakt zeg!!
Super leuk stempeltje ook!!

Groetjes mariska

Anita zei

Bedankt Andrea ;)!!!

Hetty zei

Ja sorry ik had het verkeerd begrepen. Deze foto's hebben ze bij de Scrapheap geprint dus bij de workshop, maar je kan het zelf ook je kan daar vellen canvas kopen met plak aan de achterkant gewoon A4 formaat

gr hetty

mariska zei

Heeej andrea!!

leuk dat je meedoet aan mn candy!
Zoals ik het heb gezien zit nummer 2 er nog niet bij dus mag jij nummer 2 zijn!!

Groetjes mariska

Unknown zei

Wat een leuke stoere kaart Andrea! Weer al zo'n geweldigd afbeelding van Mo.

Jeannette zei

Wat een stoere kaart heb je gemaakt zeg! Tja, die knullen van die leeftijd gamen er lustig op los! Ik spreek uit ervaring...;)
Hij is heel leuk!

Groetjes, Jeannette

Adrina zei

Leuke kaart Andrea, echt iets voor een stoere gast.

RosesMarijke zei

Wat een hardstikke leuk kaartje voor een jongen zeg!!

Andrea, zei

Perfect man's card Andrea, this is such a great image and you have coloured it perfectly. Have a good Friday