vrijdag 16 maart 2012

Wishing you a great day

Goedemorgen allemaal,

Ook voor vandaag heb ik een penny black stempeltje gekleurd met copic's nr. R29,
Y17, YG61,63, E33,35,37, RV10,95
Voor het raampje heb ik nestabilitie small en large lables gebruikt .
Het gras heb ik met de cricut gesneden (plantin schoolboek)
en de bloemetjes ook (mothersday bouquet)
De tekststempel is van Nicole
Verder heb ik nog wat rhinestones , spica en een gelpen gebruikt.
delen van de kippetjes en koe heb ik opgebold .
Wat vinden jullie van zoiets?

Groetjes Andrea

13 opmerkingen:

Jolara zei

erg mooi ! Liefs joyce

ps ik geef een blogcandy weg mocht je het leuk vinden !

@ddy zei

Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt!! Gr. Addy

monique langenberg zei

ik vind m er supergezellig uit zien!!
ik zoek nog steeds n stempeltje van n soort dick bruna koe, nergens te vinden maar deze is ook erg leuk!
groetjes monique

monique langenberg zei

super gezellig kaartje!
ik ben nog op zoek naar n soort dick bruna koestempeltje maar deze is zeker net zo leuk!
groetjes monique

Francis zei

Hij is leuk Andrea!

debby4000 zei

Oh this is so cute and gorgeous too.
luv
Debby

corryskaart zei

hoi andrea
wat een leuke en vrolijke kaart en erg mooi gemaakt!
groetjes van corry

Mieke'S zei

Een vrolijk kaartje.
Groetjes Mieke'S

Astrid en Brenda zei

Wat een grappige kaart heb je gemaakt. Ziet er erg leuk uit.
Groetjes Brenda.

Linda zei

Hoi Andrea

Het ziet er schattig uit.
Ik heb je een mailtje gestuurd over 3 fimo/klei boekjes, maar nog niets gehoord. Heb je ze nog?

groetjes Linda

Gea zei

Beste Andrea.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

Groetjes van Gea.
www.komoptegenkanker.nl

Riet zei

Prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.

Unknown zei

Ik vind hem super Andrea! Erg leuk gedaan!

groetjes Renat