vrijdag 30 maart 2012

Nog eentje

Goede morgen allemaal,

Ben gisteren nog maar eens bezig geweest met de distress inkt.
Ik heb nog een oude  stempel gevonden, geen idee wat voor merkt het is, maar het is wel een aardig kader geworden vind ik.
Gestempeld met versamark en daarna wit embossingpoeder erover gestrooid en verhit.
Daarna ben ik met het inkt aan de slag gegaan, van binnen heb ik het licht gehouden omdat ik daar een tekst wilde zetten.
Daarna nog wat bloemetjes opgescharreld uit de voorraad en een swirl van cheerylynn gestanst , een gehaakt vlindertje er op en wat jute erachter.
De rand van de kaart zelf heb ik ook met inkt bewerkt.
Als laatste heb ik er gouden shimmermist over gespoten.

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden.
Laten jullie weer een berichtje achter ?
Groetjes Andrea

5 opmerkingen:

Jolara zei

heel gaaf liefs joyce

Joke de Wit zei

Hallo Andrea wat heb je er een werk van gemaakt knap hoor.Hij is mooi geworden.Groetjes Joke

@ddy zei

Als ik je een cijfer zou moeten geven, dan gaf ik je een 10. Hele mooie kaart in warme kleuren...
Groetjes Addy

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Andrea.

Liefs Riet.

LottesCards zei

Een hele mooie kaart hoor.
Ik ben dol op die warme kleuren die je hebt gebruikt!
En een heel leuk effect met die rand die geembosd hebt, super!

Liefs Lotte