woensdag 28 maart 2012

Time flies

hallo allemaal,

Wat werkt het rot , die nieuwe blogger, je zoekt en zoekt en eindelijk had ik mijn leeslijst gevonden
Ik heb hem maar boven in de balk gezet, want volgens mij vind ik hem niet meer terug
De oude blogger werkte veel handiger vind ik, dat was maar 2 keer klik en je kon alles zien.
Van mij mogen ze het terug draaien hoor.
Hoe vinden jullie dat het werkt?

Ik ben ook weer aan het distressen geweest, nou volgens mij kan ik nog wel een paar kleurtjes gebruiken hoor, zoals groen en blauw.
Voor deze kaart heb ik geel,paars en rood gebruikt.
Toen nog wat bijpassend papier gezocht en een kantje gebruikt
En wat vinden jullie ervan, zit er verbetering in?

Groetjes Andrea

2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hij is mooi zo met dat kantje.Groetjes Joke

LottesCards zei

Leuk gedaan! Wat zijn de mogelijkheden groot als je met distress ink aan het werk gaat hé?!

Het bekende probleem, er is altijd een kleurtje meer dat je nog nodig hebt... tja... voor je het weet heb je alle kleuren in huis, lol!

Liefs Lotte