maandag 12 maart 2012

Lieve Tilda

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik het scandinavische magnoliaatje zien, die ik gemaakt heb op de workshop.
ik heb haar gekleurd met copic'sBG0000, 11, E15,11,00,R000,12 en14
het is de bedoeling dat je zo licht mogelijk kleurt, de donkere kleuren zet je eerst af op een sheet , waarna je ze dan weer oppikt met je lichtste copic
Het is effe wennen, maar het resultaat is prachtig,
Ik voel weer een virus opkomen, hahaha.
De achtergrond heb ik weer gemaakt met de airbrush (ik wil het, ik wil het , ik wil het)
Het papier is van K& Company van de serie amy butter sola
verder heb ik een nestabilitie, scalloped circle gebruikt en de tropical florish van cherry lynn designs.
Daarna nog wat papieren bloemetjes met als hartje een brad, een lintje maakt het dan weer af.

Laten jullie weer een berichtje achter?

Groetjes Andrea

12 opmerkingen:

Miranda zei

Erg mooi kaartje !!!
Gr, Miranda

Joke de Wit zei

Zo die is mooi en die airbrush dat geeft een mooie achtergrond dat zou ik ook wel willen proberen.Groetjes Joke

Sandra zei

mooi gekleurd erg apart
gr sandra

debby4000 zei

Awww this is so cute Andrea and gorgeous too.
luv
Debby

Mieke'S zei

Lief kaartje!
Groetjes Mieke'S

m@deliefjuh zei

wat een lieverd!

Anneke zei

Leuk kaaartje!! Groetjes Anneke

Riet zei

Ohhh Andrea,wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.

LottesCards zei

Wat prachtig heb je dit gekleurd!
Super hoor!!!!
De kaart is verder ook erg mooi gemaakt, weer een top kaartje.

Volgens mij heb jij je inspiratie weer terug gevonden, fijn hoor!

Liefs Lotte

corryskaart zei

hoi andrea
echt een schatje in erg mooie tinten,erg lief geworden!
groetjes van corry

Jolara zei

heel erg gaaf ! Liefs Joyce

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje het gaat je weer goed af zo als ik zie groetjes maartje