woensdag 7 maart 2012

Een bloemetje hoort erbij

hallo allemaal,


Hier weer een kaartje van mij.
Dit keer met een stempelafdrukje dat ik gekleurd heb met copic's nr.RV10,11,69,95, YG61,63,67 en BG70 en 72

De strik en bloemetjes heb ik ge3D , kan je een beetje zien op het stukje kaart.
Het papier is van Sei, dat ik al een heeeeele poos heb liggen.
Het uitgestanste papier heeft een glanslaagje
en de bloemetjes op het achterste papier hebben glitters.

Ook het ik nog een lintje gebruikt.
 omdat het papier wel erg licht was heb ik nog wat oudroze inkt gebruikt om het wat af te zwakken en heb ook nog wat bloemetjes in de hoekjes terug laten komen

Er moet nog een tekstje op hoor.

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.Laten jullie een berichtje achter?

groetjes Andrea

11 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

hoi andrea ik zag net je kaartje voorbij komen en ik vind hem weer supper mooi groetjes maartje

corryskaart zei

hoi andrea
een prachtige kaart en extra mooi door die stans die je geplaatst hebt,schitterend
groetjes van corry

Joke de Wit zei

Hij is weer mooi geworden.Groetjes Joke

LottesCards zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, die kleuren zijn zo mooi zacht! En goed gecombineerd.
Super hoor!

Liefs Lotte

Sandra zei

leuke kaart
gr sandra

Mieke'S zei

Prachtig kaartje geworden!
Groetjes Mieke'S

@ddy zei

Een heel "pront" kaartje heb je gamaakt!! Gr. Addy

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Andrea,

Wat heb jij deze kaart, bloemen mooi ingekleurd. Echt super en leuk die kleine bloemetjes erbij. Ik had de randen misschien afgerond. Wel een ontzettend fijn lintje gebruikt.
Groetjes maar weer Lida

debby4000 zei

Oh this is so beautiful Andrea.
luv
Debby

Anoniem zei

zeer mooi, prachtig

Anoniem zei

zeer mooi, prachtig