woensdag 14 maart 2012

Scharrel scharrel tok tok tok

Een eitje hoort erbij,

Ja zeker
Dit stempeltje vond ik zo leuk, vooral ook omdat wij 4 kippetjes hebben,K4,
maar volgens de buurvrouw heten ze, johanna, klaziena, madonna en maxima.
Wat ik zeker weet dat ze heel lief en zacht zijn en hun eitjes heerlijk.
Maar goed het stempeltje is van Penny Black en is gekleurd met copic's nr. E29, 33, 35, 37, RV11,95, 69, R27, BG72 en YG63.
Ook heb ik het plaatje ge3deet, zo komen ze er nog meer uit
Daarna heb ik het met een nestalbilitie/ small deckled rectangle  uit gestanst.
Het pair is van K& Company/amy buuter sola.
De eitjes heb ik gemaakt met een ballonnen ponste, waar ik het knoopje vanaf heb geknipt en daarna met een witte gelpen happy birthday heb geschreven.
de lettertjes en het plaatje is verhoogd opgeplakt


Hoe vinden jullie deze Kaart?

Groetjes Andrea

10 opmerkingen:

hennie zei

Andrea laat ik de eerste zijn om te vertellen dat je kaart geweldig is!!!
Maar ja ik heet ook hen en we hebben heel veel kriel kippetjes.
Ik denk dat ik dit stempel aan mijn collectie toe wil voegen, want ja met zo'n kippenaam moet je je gedrag toch aanpassen.
Fijne dag en lieve groetjes hennie.

Joke de Wit zei

Hij is mooi Andrea,de kippetjes zijn heel lief.Groetjes Joke

Sandra zei

leuk hoor
gr sandra

corryskaart zei

hoi andrea
wat een grappige/leuke en vooral mooie kaart,heerlijk om naar te kijken!
groetjes van corry

Elly zei

Wat leukkkkk!!!!

Riet zei

Wat een geweldige kaart Andrea.

Liefs Riet.

Yvonne Rijk zei

Ik vind hem super, Andrea. Heb zelf ook nog een afdrukje liggen van deze stempel. Als ik dit zo zie vraag ik me af waarom ik het afdrukje nog nooit heb ingekleurd.

groet van Yvonne Rijk.

Mieke'S zei

Heel grappig en mooi.
Leuke achtergrond ook.
Groetjes Mieke'S

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Andrea,
Weer zo'n grappige stempel. Moest er eigenlijk wel om lachen. Wat een leuke kippetjes. De stempel is bekend, maar zoals jij hem gekleurd hebt is hij hardstikke leuk geworden. Groetjes LIda

Anoniem zei

Wat een leuke, vrolijke kaart!
Liefs, Myriam