zaterdag 20 februari 2010

vrolijk pasen

hallo allemaal,

vandaag een stempelafdrukje van hanglar stanglar
ik vind paars en geel de paaskleuren dus heb ik hem helemaal paars en geel gehouden
het plaatje is uitgestanst met een spellbinder stans en ook het paarse cardstock waarop ze geplakt is
het achtergrond papier is van Pierre design
en de bloemen zijn van papier met een kunststof hartje van agnes
links onder een stickertje gebruikt met vrolijk pasen
als laatste heb ik nog een nepstikseltje gemaakt rond het plaatje en de tekst
groetjes andrea

14 opmerkingen:

Riet zei

Schitterend kaartje Andrea,lief die stempel,mooie kleuren.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

@ddy zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt!!!

*Ellen* zei

prachtige kaart en helemaal top in die vrolijke voorjaars kleuren

m@deliefjuh zei

oh ik vind hem erg leuk gemaakt. leuk die combinatie met geel en paars. leuk hoor!

Marianne Schut zei

Hai Andrea, Wat een super lief kaartje heb je gemaakt, het afdrukje vind ik echt helemaal geweldig! Groetjes Marianne

Margriet Tournier zei

Mooi kaartje Andrea. Leuke kleurencombi ook.

Mina zei

wow what a stunning Hanglar stamp Andrea, stunning colours too...thanks for visiting my blog on the Mo's blog hop
Mina xxx

Nicole Verkooijen zei

Lieverd

Wat een ontzettend leuke kaart zeg, lekker vrolijke kleuren en bloemen.

Lieve groetjes Nicole x x x

Rita zei

Apart, maar wel mooi.Ik zou zelf de kleuren niet uit kiezen,maar je hebt er wel een mooie kaart van gemaakt.Gr.Rita.

Linda zei

Wat een heerlijke ,vrolijke kaart is het geworden.

Gr Linda

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Wat een prachtige kaart! Heel mooie kleuren!
Fijne zondag!
xxx
C.

Angela zei

WAUW!! Wat en prachtig kaartje! Ik vind de kleuren echt heel mooi!!
liefs
Angela

San zei

hoi zus

is idd een echte paaskaart met deze kleuren.heel leuk geworden.

groetjes je zusje

Milnie zei

schattig kaartje Andrea, vind de paaskleurtjes ontzettend mooi uitkomen!

veel liefs en een fijne zondag!