woensdag 10 februari 2010

valentijn en/of moederdag

Goedemorgen allemaal,

ik heb weer een valentijn kaartje om te laten zien, al hoewel je kan hem ook voor moederdag gebruiken
het 3-D plaatje is van Francien
het papier van memoriemakers
het lichte papier heb ik bewerkt met een martha stewart pons, de iron gate, je hebt daar ook een hoekpons van
ook heb ik nog 2 vlindertjes van ijzerdraad en nylonkous gebruikt
toen nog wat glimmertjes tussen de letters en tussen de iron gate
toen nog wat gedoodled over de groene en paars papier
ik zie op de foto dat ik een glimmertje ben vergeten, hihihi
die ga ik er nu nog ff bijplakken hoor hahahha
groetjes andrea

14 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow wat een kleurijk kaartje erg mooi en de vlindertjes zijn echt zo lief!!


groetjes Ilonka

Marley zei

Wat een leuk kaartje, de vlindertjes zijn prachtig! xx Marley

*Ellen* zei

wat een vrolijk en romantisch kaartje prachtig

San zei

wow zus mooie kaartje hoor,hele mooie kleuren.

groetjes je Sussie

Lenet zei

leuk kaartje, Die pons is mooi he/ ik heb hem hier ook liggen.

Linda zei

wat een mooi kaartje. En inderdaad, wat een mooie pons.

Gr Linda

RosesMarijke zei

Heel mooi met die lekkere felle kleuren!!

Anoniem zei

Ziet er weer prachtig uit Andrea!!
Over mijn hart kaart: die is echt zo langwerpig,die gebruiken ze in Amerika veel bij folk-art.
Ik heb een houtenhart meegenomen toen ik daar afgeopen jaar was,ik dacht die kan ik mooi als template gebruiken!

Rita zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.Lekkere felle kleuren,hier wordt je vrolijk van.Gr.Rita.

Helma zei

Leuke kaart hoor.
Je bent idd niet de enige die er zwak gezegt een bende van maakt op de tafel.
Dank voor je reactie op de foto's

Groetjes Helma

Hetty zei

Wat een super mooi kaarthje en inderdaad die vlinders zijn erg
mooi

gr hetty

Riet zei

Ohh Andrea,wat een prachtige kaart,lief plaatje. mooi papier zeg.

Liefs Riet.

Unknown zei

Haha, daar is hij dan! Ik dacht al wanneer zou hij komen. Hij is heel erg leuk geworden.

Marianne Schut zei

Hai Andrea, Super schattig kaartje, lief die kleurtjes! Groetjes Marianne