donderdag 11 februari 2010

nog steeds verliefd

goedemorgen allemaal,

vandaag een kaartje met een verliefd stelletje, het kan voor valentijn , zomaar, zoveel jaar getrouwd of samen.
het afdrukje is een digi van Mo Manning
en ik heb het ingekleurd met de copic's nr. B23, B24, B21, E00, E02, E31, E33, E35, C1, R46, R59, E43, E47, W3 en BG93
daarna uitgestanst met spellbinder label five, omdat ik geen grotere maat had heb ik de buitrand genomen voor het rode eronder.
ik heb een donkerrode kaart gebruikt met daarop groen en daar weer op papier van basic grey,
het plaatje is verhoogd opgeplakt
rechtsonder heb ik drie kunststof bloemetjes geplakt met stickles als hartje, de bloemetjes heb ik bij Agnes gekocht
de grote bloem bestaat uit 3 papieren onderdelen en een grote brad, komt ook van Agnes
als laatste heb ik nog proficiat gestempeld rechts boven

dit is hem dan weer voor vandaag
groetjes andrea

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Die is weer mooi geworden Andrea!!
Zo'n kaart zal ik trouwens nooit ontvangen....

Lia zei

Wat een beauty,

Ik ben trouwens een grote liefhebber van dit soort stempeld.Ik heb altijd in de zorg gewerkt en een groot zwak voor onze oudere medemensen.......

groetjes Lia

Hetty zei

Wauw wat een gave stempel en wat
is je kaart weer super mooi

gr hetty

Riet zei

Schitterend kaartje Andrea,leuk die stempel. En wat een prachtig papier zeg.

Liefs Riet.

Anita zei

Wat een geweldig mooi kaartje Andrea! De kleurencombi is helemaal goed en de stempel is geweldig.
groetjes, Anita

*Ellen* zei

wat een schatje prachtige romantische kaart

mariska zei

Heeej Andrea!

Je kaartje is echt super lief geworden zeg!

Liefs mariska

tiny zei

Wat een lief stelletje samen.
Ik hoop zo ook oud te worden samen met mijn man.Mooie kaart hoor!

groetjes tiny

Linda zei

Wat een lief stel, heel erg leuk. Gr Linda

marjolijn zei

Wat een leuke stempel zeg, die heb ik nog nooit eerder gezie. Je kaartjes zijn prachtig.
Groetjes Marjolijn

Marley zei

Prachtig kaartje! xxMarley

Adrina zei

Mooie kaart hoor, ja het blijft een leuk koppel!

Kerri zei

What a sweet, sweet card and image! I sure hope that is me and my hubby someday!

creamiek zei

Hoi Hoi ,

Wat een lieverd zeg echt een leuke kaart.

Gr Monique

Andrea, zei

Fabulous card Andrea, love the image they look so contented with other. Have a great weekend

Milnie zei

Hele mooie en romantische kaart Andrea!

Veel liefs en een fijn weekend!

Nora zei

This is so adorable Andrea.
Your coloring is really amazing!
Hugs,
Nora