vrijdag 26 februari 2010

even geduld

hallo allemaal,

ik heb gisteren geen kaartje kunnen posten, had het druk, druk , druk
en gisteravond ben ik naar een bruidsmodeshow geweest, prachtig en leuk ,mijn dochter moest ook lopen over de catwalk, wauw , wat zag ze er mooi uit. maar ze moet nog maar een poosje wachten met zelf te trouwen hoor, ze moet nog 17 worden, hahaha.
vanmorgen de post rondgebracht , jammer maar ik hield het net niet droog, bah regen, maar goed, het is beter dan al die gladdigheid, want dat was ik al flink beu
gelukkig gaat het weer goed met mijn knie, dus ik kon doorlopen.
ben nu even jullie blogjes aan het lezen , daarna nog wat opruimen in huis en dan ga ik echt weer een kaartje maken hoor.

trouwens ik heb al 2 kaarten van de verjaardag/candy al binnen, jullie hebben nog 3 weken om mee te doen, kom op , doe mee
lees even wat je moet doen , het staat bij de candy.

tot laterrrrr, groetjes andrea

2 opmerkingen:

Linda zei

Hoi Andrea

Wat leuk dat je dochter meeliep op een modeshow, je was zeker wel super trots op haar. Kon je wel naar haar kijken, zonder tranen in je ogen (daar heb ik altijd last van)

Liefs linda

cabio's craft corner zei

Hoi Andrea,
OMG, this image is so very cute. Very adorable card that made me giggle :o)
Hugs,
Cabio