woensdag 24 februari 2010

even wat anders

omdat ik geen verhaaltje kon schrijven en geen kaartje kon posten, doe ik het nu op de manier die Adrina heeft gedaan, ze had het zelfde probleem
ik ben naar instellingen gegaan en hem daar op oude editor gezet, nu kan ik wel typen

dus nu mijn kaartje
het is een kaartje met een 3-Deetje, van een voorjaarsboeket/trouwboeket
ik heb een witte kaart gebruikt met daarop goud papier , daar weer op, wit geembossed papier, ik heb daarna 2 gouden stikseltjes aangebracht met mijn gelpen.
linksboven heb ik een toefje gemaakt van een goudkleurig lintje , wit organze lint en bloemetjes lint, daarvan heb ik een dubbele strik gemaakt, in het midden hiervan een parelmoer knoopje.
daarna nog de tekst in goud op goud papier en klaar.
het is een wat omslachtige manier maar volgens mij is het gelukt,
ik hoop dat het morgen op de normale manier weer lukt
groetjes andrea

13 opmerkingen:

Anita zei

Schitterende kaart Andrea! Wat een plaatje!
groetjes, Anita

*Ellen* zei

whow wat een chique kaart prachtig hoor, en ik hoor dat er vandaag meer mensen dit probleem hebben

RosesMarijke zei

Wat een beeldschoon kaartje Andrea!!

Heel erg mooi die kleuren zo bij elkaar!!

Unknown zei

Hey Andrea! Wat een prachtige kaart, een hele sjieke dit keer. Wat een mooi boeket.

gr. Renata

Hannie Stoel zei

hoi Andrea,
mooie kaart hoor.
Net zoals je vorige kaarten, heel erg leuk.

groetjes, Hannie

Riet zei

Ohhh Andrea wat een schitterend chique kaartje,lief dat boeketje,leuk gedaan dat lint.
klasse meis.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje ik
vind hem echt chique

gr hetty

Linda zei

Wat een prachtig kaartje Andrea.

Gr Linda

dolcreations zei

What an absolute beauty! This is such a beautiful card! So delicate!
Christine

Marianne Schut zei

Hai Andrea, je kaartje is weer super, mooi hoor met dat lint! Groetjes Marianne

Kerri zei

This is so GORGEOUS!!! I LOVE that bouquet as well as the beautiful ribbon treatment!

Adrina zei

Wow, wow, wow, soms sla ik zowat stijl achterover van de mooie kaartjes die jij maakt. Wat is dit weer een super chique geweldige kaart!!!
Mijn nieuwe editor doet het trouwens ook weer.

groetjes Adrina

Ilonka zei

hoi Andrea wat een beeldschoon kaartje heel erg mooi!!

groetjes lIonka