woensdag 8 september 2010

Voh joe un koe

Hallo allemaal,

Ik heb een paar dagen niks gepost, geen puf en inspiratie, bah
maar vandaag heb ik een koe op een fiets gemaakt voor een meisje in rusland, ze vond het jammer dat ik geen swaps deed, want ze vond de koe zo leuk, omdat ze haar adres op de kaart had geschreven , dacht ik, vooruit dan maar, is toch leuk dat ze dat vragen.
het stempelafdrukje is van Penny Black, en ik heb hem gekleurd met copic's nr. B16, B14, B12, C1, W3, W7, E000, E02, E31, E00, R02 en R05
Ik heb het stempelafdrukje uitgestanst met een nestabilitie en er zelf een iets groter kader rond gemaakt van donkerblauw papier, dit geheel heb ik verhoogd opgeplakt
Het achtergrond papier is van DCWV/summer
verder heb ik nog twee gehaakte bloemetjes  er op geplakt(merk onbekend)
en een labeltje met voor jou
als laatste nog wat nepstiksel met een witte en blauwe gelpen.
Ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden
groetjes andrea

15 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Andrea, leuke kaart weer! Ze blijven echt geweldig die Penny Black stempels.

gr. Renata

San zei

hoi hoi weet zeker dat dit meisje in Rusland dit weet te waarderen.hij is heel leuk geworden.

*Ellen* zei

wat een leukerd die koe op haar fietsje, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt

Anoniem zei

Oh wow Andrea!! This is just darling!! I love the cow!! Too cute!! :)

Susanne zei

Het is een heel leuk kaartje geworden, ze zal er vast en zeker blij mee zijn.
En de afbeelding is geweldig, mooie kleuren ook.

xx Susanne

Hetty zei

Oh wauuuw wat een super leuke kaart
en zo'n leuke stempel

gr hetty

chantal zei

schitterend kaatrje andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

regina zei

hoi

schitterend kaartje!!

en die stempel is erggg leuk!!!

gr regina

Karin zei

Hey Andrea,
Da's een super leuk kaartje geworden. Mooie kleuren en de zelfgemaakte bloemen geven het een fijn accent.
Groetjes
Karin

@ddy zei

Un éle gaeve koe ei ju maekt!!
De hroete van Addy

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart is dit geworden.
Groetjes Brenda en Astrid

Anneke zei

Hi Andrea,
dat is weer een heel leuk kaartje!
GRoetjes Anneke

fridel zei

wat een leuk kaartje mooie kleuren hoor groetjes frieda

Riet zei

Ohhh wat een prachtig kaartje Andrea,super die stempel,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Heel mooie kaart alweer!
Ik ben ook aan het ruilen met een dame uit Rusland! Ik vind het contact super!
Fijne dag!
xxx
C.arine.
p.s.: Heb je de foto's uit Zeeland/Sluis gezien?