donderdag 2 september 2010

Thinking of you

Hallo allemaal,

Een kikkertje voor vandaag, ik het hem gekleurd met copic's nr. YR21,  YR23, BV000, BV01, BV04, YG95, YG97, G40, G82
Het papier is van KI Memories van de serie Classic prints

De bloemen zijn ook van dit papier  en zijn uitgestanst met creatables, de hartjes zijn rhinestones
Het kikkertje heb ik verhoogd opgeplakt
van het onderste papier heb ik een hoek afgesneden en alle randjes zijn met inkt bewerkt
de kleuren komen een beetje anders over , zie ik,
maar je moet het een beetje lila zien
ben weer benieuwd naar jullie reacties
groetjes andrea

15 opmerkingen:

Karin zei

Hey Andrea,
Wat een opfleurend kaartje om te sturen als Opkikkertje. Heel mooi hoor.
Groetjes,
Karin

San zei

hou zus,
is weer een heel lief en mooi kaartje geworden.

je sussie

*Ellen* zei

wat een gezellige kikker op dat prachtige kaartje

Wendy ten Hove zei

Hi Andrea,

Wat een leuke kikker!! Erg grappig met die bloemen, leuke kaart!

Groetjes,
Wendy

Adrina zei

Het is een schatje!!

Anita zei

Vrolijk opkikkerkaartje! Mooi papier!
groetjes, Anita

Rita zei

Wat een leuk stempeltje is dit. Heel erg mooi ingekleurd.Groetjes Rita.

Suzanne zei

Wat een leuk kaartje. Ik ben er op verkikkerd;)

gr Sanne

Suzanne zei

Wat een leuk kaartje. Ik ben er op verkikkerd;)

gr Sanne

Neltine zei

Wat lief dat je aan me denkt:):) Daar kikker ik helemaal van op heurrr.
Gaaf kikkertje en leuk zo met dat paars. Helemaal toppie gedaan.

Groetjes,
Neltine

chantal zei

schitterende kaart andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Andrea.

Liefs Riet.

tanja zei

Wat een prachtige kaart Andrea.

leuk zo met dat kikkertje doeiiiiiiiiiiiiiigtanja

Liza zei

A fabulous card Andrea, I love the cute frog.

Liza x

debby4000 zei

Adorable, cute card Andrea.
luv
Debby