donderdag 23 september 2010

create4fun challenge

Hallo allemaal,

hieperdepiep hoera,
vandaag is mijn mannetje jarig en hij is nog vrij ook, lekker he

dus vandaag een hollands kaartje dat ik mee wil laten doen met de
create4fun-challenge
je moet daar een leuke sketch volgen
ik hoop dat ik het goed heb gedaan, hier is de kaart

ik heb weer DCWVpapier gebruikt, omdat het zo lekker rood/wit/blauw is
een leuk lintje met molentjes, een 3-Deetje en wat gehaakte bloemetjes
en natuurlijk weer wat stikseltjes, die maken het altijd lekker kompleet vind ik
wat vinden jullie ervan?

8 opmerkingen:

Anita zei

Hartelijk gefeliciteerd met je echtgenoot! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.
Leuke kaart en die bloemetjes, heb je die zelf gehaakt?
groetjes, Anita

Miranda zei

Gefeliciteerd !!!
En wat een gaaf kaartje lekker hollands !!
Gr. Miranda

Rita zei

Hey Andrea, gefeliciteerd met je mannetje.Leuke kaart heb je gemaakt hoor.Groetjes Rita.

Susanne zei

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je man.
En ten tweede, het kaartje ziet er super leuk uit.

Groetjes Susanne

Gretha zei

Een mooi hollands geheel, prachtig lint heb je gebruikt.
Gefeliciteerd met je man en nog een fijne avond.
groetjes Gretha

chantal zei

schitterend kaatrje andrea
erg leuk gedaan
en nog gefeliciteerd met je man
liefs chantal

chantal zei

schitterende kaart andrea
erg leuk gedaan
en nog gefeliciteerd mt je man
liefs chantal

Debbie Stip zei

leuk!
xxDebbie