vrijdag 3 september 2010

Toch weer eentje

Hallo allemaal,

Toch weer een hollands kaartje, maar dit keer met een stempelafdrukje die ik gekleurd heb met copic's nr. G07, G28, Y11, Y21, E000, E02, E00, B0000, B00, B02, R29, R24, R21, C1, E97 en E99
Dit keer heb ik papier van Tilda van de serie wintergarden gebruikt,
ik vind dat Tilda papier zo mooi he
het afdrukje met het papier eronder heb ik met een nestabillitie gestanst en verhoogd opgeplakt
de bloemetjes heb ik gekregen , als hartje heb ik een rhinestone gebruikt
de randjes heb ik met inkt bewerkt
de stickertjes zijn dit keer groeten uit holland omdat zeeland niet kom omdat het meisje geen zeeuwse is
groetjes Andrea

9 opmerkingen:

Elly zei

Ach wat een droppie, zo op der klompjes ;-)
Kaartje zelf is ook heel mooi geworden, mooi papier!

groetjes, Elly

*Ellen* zei

wat een schatje op dat vrolijke kaartje

Anita zei

Mooi! Vrolijk kaartje.
groetjes, Anita

Geertje zei

Hoi Andrea,

Wat heb je weer een mooi hollands kaartje gemaakt.
En leuk papier gebruikt.
Fijn weekend.

Groetjes Geertje,

Anoniem zei

AWW!! Andrea, she's so super sweet!! Love your colors and the layout is awesome!! TFS! HUGS

Rita zei

Hallo Andrea, wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt.Ik had laatst beloofd om te kijken naar een knipvel van morehead.Ik heb hem gevonden bij Jacobi in Drachten.Je kunt ze zo online bestellen in de webwinkel.Komen ze rechtstreeks naar je toe.Groetjes Rita.

Riet zei

Zo schitterende kaart Andrea.

Liefs Riet.

Marrie zei

Hallo Andrea

Wat een schattig hollands kaartje.

Groetjes Marrie

chantal zei

schitterend kaartje andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal