vrijdag 12 oktober 2012

Kerst 2012

Goedemorgen allemaal,


Hier weer een kerstig kaartje
dit keer heb ik een joymal 6002/0146 gebruikt, vind ik ook een prachtige en een marianne designmal
schaatsjes LR0246 , dit stansje had ik gekregen maar heb hem inmiddels zelf gekocht , want ik vond hem zo leuk, kon het niet laten
De stansjes heb ik met distressink bewerkt/ tattered rosé
Het plaatje is van Pion
De schaatsjes heb ik wat verhoogd opgeplakt.
En het achtergrond papier is met fluweel , een hele oude uit 2007 , die ik nog bewaard had


Groetjes Andrea

6 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Het is een mooi kaartje Andrea,ik vind de schaatsen ook zo leuk.Groetjes joke

jolanda zei

mooi kaartje

corryskaart zei

hoi andrea
een prachtige kerstkaart met die mooie mallen!
fijn weekend en groetjes van corry

Riet zei

Wat een schitterende kaart Andrea.

Liefs Riet.

Cards en Box bij Lady M zei

hoi andrea mooi kaartje leuk zijn de schaatsjes he, ik heb ze zelf ook groetjes maartje

Sandra zei

leuk gemaakt
gr sandra