woensdag 10 oktober 2012

Geboorte

Geboorte




Goedemorgen allemaal,

Dit geboortekaartje heb ik in opdracht gemaakt,
omdat het nog niet bekend is of het een meisje of jongen is heb ik het kaartje in groen/lila gemaakt.
Het stempeltje is van snag 'm
en de tekststempel is van Nicole.
Het papier is van een wat oudere serie van Basic grey, maar nog steeds prachtig.
Ook heb ik een nestabilitie gebruikt voor achter het plaatje, het was niet de juiste maat, maar met wat schuiven en passen is het toch gelukt.
Verder heb ik nog een lintje,kantje en rhinestones gebruikt.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, laten jullie een berichtje achter?

groetjes andrea

5 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Joke de Wit zei

Lief Andrea,deze kleurtjes zijn voor een jongen en een meisje mooi leuk gedaan met dat kant.groetjes Joke

debby4000 zei

Absolutely love your gorgeous card Andrea.
luv
Debby

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Andrea.

Liefs Riet.

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje ik vind de kleuren ook lief zowel voor een jongen als voor een meisje groetjes maartje