zondag 14 oktober 2012

Een beetje nieuw en een beetje oud

Hallo allemaal,

Er komen nu een paar kaartjes met nieuwe mallen (voor mij dan) en oude plaatjes.
Ik denk dat jullie ook nog wel oude knipvellen of kant en klare 3Deetjes hebben liggen.
Nou ik wel hoor, dus daarom wat kaartjes ermee, misschien komen ze ooit wel op, hahaha
Het plaatje is van nel van veen.
De stansjes zijn shapeabillities van spelleider ?venetian motifs,   en meeeeeeennnn!!!!! wat heb ik met deze zitten stuntelen, hij stanst ze prima uit, maar vervolgens kreeg ik het papier er niet meer uit.
Dus allerlei verschillende soorten papier gebruikt en bakpapier er in, en dan na veel peuteren was je bij de laatste punt, en dan scheurde die weer,
Maar de aanhouder wint en is het uiteindelijk toch gelukt.
De hoekjes gingen makkelijker omdat die net iets grover zijn. toen heb ik ze bewerkt met distressink/ peeled paint
Het labeltje is van Romak en verder heb ik rhinstones in de hoekjes gebruikt en een wit kantje

Oja het rozige papier glanst een beetje.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes andrea

10 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Andrea.Groetjes Joke

Sandra zei

superkaart
gr sandra

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige stansjes, erg mooi met die bloem er op!

groetjes van Ank

corryskaart zei

hoi andrea
nou echt een mooie stijlvolle kaart en erg leuk/mooi met de kantjes erop en de hoekjes
groetjes van corry

jolanda zei

mooi kaartje

Karin zei

Hello Andrea,
Een hele mooie kaart vind ik.
Heel chique met dat kant en die mooie stansjes.
Groetjes,
Karin

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart. Die stansjes zien er wel super uit!!! Nu maar hopen dat je ze toch graag/veel gebruikt ondanks dat ze moeilijk gaan...

Liefs Lotte

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Cards en Box bij Lady M zei

mooi kaartje andrea ik heb ook nog oude knipvellen en gebruik ze ook nog vaak groetjes maartje

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi stijlvol kaartje. Groetjes, Ankie