donderdag 8 oktober 2009

hallo allemaal,
nou hier komt de zoveelste poging om een kaart in te voegen met tekst.
de eerste kaart is een meisjes babykaart, het kaartenpapier is van folieart, het patern papier is van een onbekent merk.
het stukje witte papier heb ik bewerkt met een embossingmal van de cuttlebug.
het afdrukje is een stempel van magnolia en is uitgestanst met een nestabillitie van spellbinder.
het afdrukje heb ik ingekleurd met copic sketch markers, v15,v12,v000,v01,E25,E29,E31,E11,E00,E21
het lintje heb ik bij Maaikie's vandaan.
ik hoop dat het een beetje overkomt.

en ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, dus kom op met jullie kritiek (goede en slechte)

3 opmerkingen:

Anita zei

Het zijn inderdaad schatjes!! Je hebt leuk papier gebruikt.
groetjes, Anita

Karin zei

Dat is toch goed gelukt... en je kaartje is een schatje hoor!!!

Anoniem zei

Dat is zeker een schatje geworden Andrea!