zaterdag 27 juni 2009

even proberen


4 opmerkingen:

Elly zei

HOi Andrea,
'Ja het is even puzzelen om zo'n blog te maken, maar als ie eenmaal werkt zul je zien dat het een verslaving wordt ;-)
Leuk dat je volger bent geworden bij me, ik heb me bij jou ook al aangemeld, want aan de layout van het blog te zien, hou je ook van zachte kleuren en romantische kaarten, dus ik ben heeeeeel benieuwd ;-)
groetjes, Elly

Hilde Suykerbuyk zei

ik weet niet wat je wilde proberen maar volgens mij is het gelukt!

Karin zei

Andrea, moet ik je helpen met je blog...

Unknown zei

Hey Andrea,

Ik wil je best uitleggen hoe je meedoet met challenges, maar dan kun je het beste even langs komen of ik kom even bij jou. Dan kan ik het aan je laten zien. Het is nog best even ingewikkeld, maar als je het eenmaal door hebt dan word het steeds makkelijker. Je moet zowiezo je kaarten op je blog zetten voordat je mee kan doen, of je kan via de e-mail meedoen. Via mijn profiel kun je me mailen en dan kan ik je mijn telefoonnummer geven.

groetjes Renata