vrijdag 24 februari 2012

Slechte blogger?!?!

Hallo allemaal,

Even wat van mezelf laten horen, want mensen gaan zich afvragen wat er aan de hand is.
Nou eigenlijk kan ik niet goed mijn draai vinden, ben al een paar keer aan een kaart begonnen maar het lukt gewoon niet om hem inelkaar te zetten.
Waar is mijn inspiratie gebleven, help help.
Over 23 dagen ben ik jarig en hoop dan weer een boel inspiratie te krijgen, hihihi.
Gisteren kwam Sussie langs met een kaartje dat ze gemaakt heeft, zet die er dan maar op , zei ze, want is het alsmaar zo kaal op je blog,
Ze heeft helemaal gelijk hoor, dus laat ik haar kaartje zien.
Het is een echt hollands kaartje, dus leuk voor de postcrossers.
Wat vinden jullie ervan, laat je een berichtje achter?

Ik ga nu snel wat  blogs van jullie bekijken, misschien helpt dat

Groetjes en tot snel, hoop ik, 
Andrea

5 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart heeft ze gemaakt. Iedereen heeft wel eens een black-out. Komt van zelf wel weer die inspiratie.
Groetjes Brenda.

corryskaart zei

hoi andrea
nou aan deze kaart is niet te zien dat je zoekt naar inspiratie,vind deze erg gaaf!
maar je zal het heus wel weer vinden hoor!
groetjes van corry

Cards en Box bij Lady M zei

leuk kaartje is helemaal in die holland kaartjes je krijgt vast wel weer inspiratieals je op onze blog komt kijken ha ha groetjes maartje

Anoniem zei

mooie kaart

veel geluk met inspiratie vinden, het lukt je wel

LottesCards zei

Wat een leuke kaart in het hollands, maar dan met een ander kleurtje, super gedaan!

Liefs Lotte