zondag 26 februari 2012

Daar gaat ie weer

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer hoor, met een kaartje van Sussie en van mezelf , want ik moest het bruine molentje doen.
De blauwe kaart is dus van Sussie, de groene van mij
De molentjes zaten in de HJ 83.
Leuke hollandse plaatjes voor het postcrossen of zomaar omdat het nu ontzettend in is, al dat hollands.
Voor de groene kaart heb ik papier gebruikt van DCWV/ girl scouts en wat papieren bloemetjes uit mijn voorraad ook de hartjes van de bloemen komen uit de voorraad, die zijn van kunststof.

Enfin, oordeel zelf maar, en laat een berichtje achter, dat vind ik leuk

Groetjes Andrea.

8 opmerkingen:

Mieke'S zei

Zo...lekker Hollands!
Ze zijn prachtig!
Groetjes Mieke'S

Jolara zei

wat prachtig ! Liefs joyce

Joke de Wit zei

Wat zijn ze mooiiiii ik moet me echt inhouden om niet naar de winkel te gaan voor de molen.Groetjes Joke

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk die molen kaartjes ik vind ze heel mooi groetjes maartje

Unknown zei

Hoi Andrea, bedankt voor je berichtje, ik ben al een tijdje niet op je blog geweest, maar ik ga nu toch weer ff rondneuzen. De molenkaartjes zijn allebei ontzettend leuk.

Veel liefs,
Renata

debby4000 zei

Beautiful cards Andrea.
luv
Debby

Riet zei

Wat een mooie kaarten Andrea.

Liefs Riet.

Ulla zei

Wonderful card,Andrea!Greetings Ulriikka