donderdag 11 augustus 2011

Less is more

Hallo allemaal,

Een hele simpele kaart vandaag
ik heb bruinig kaartpapier gebruikt die ik in de labels terug heb laten komen.
Daarboven op een streepje
Het blauwe papier heb ik met versamark gestempeld en laten drogen, nu lijkt het net of er met blauw op gestempeld is.
de tekst is met een stempel van Nicole gemaakt
ook heb ik nog 2 halve parels gebruikt
en natuurlijk ook 2 zelf gehaakte bloemen met een mooie blauwe/zilveren brad in het midden
de tekst is verhoogd opgeplakt
Als laatste heb ik nog wat "stiksels" toegevoegd.
Hij ziet er heel rustig uit in het echt, jammer dat dat altijd anders overkomt 
groejtes andrea

3 opmerkingen:

Riet zei

Mooie kaart Andrea.

Liefs Riet.

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart het papier en de kleuren zijn mooi.Groetjes Joke

LottesCards zei

Wat een mooie kaart!!!
Hij komt voor mij nog altijd rustig over hoor!
Natuurlijk is hij in het echt altijd mooier!
Liefs Lotte