vrijdag 5 augustus 2011

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo allemaal,

'T is alweer een week geleden dat ik een kaartje gepost heb
De tijd vliegt wanneer je het druk hebt, ik ben samen met mijn zoon aan een interne verhuizing/opruiming begonnen.
Ik moet eerlijk bekennen, het is zeer vermoeiend en zweterig met dit benauwde weer.
Maar goed, we zijn 2 keer naar het stort gereden en we hebben een stationauto, dus je begrijpt dat er heel wat weg is.
Ook is de kast van beneden helemaal naar zolder verhuisd en beneden is er een nieuwe kast verrezen
Ik heb nu lekker ruimte in de zithoek.
Oke het is nog niet helemaal klaar, de opruiming bedoel ik, maar het is weer toonbaar.
Gisteravond heb ik nog een kaartje kunnen maken.
Ik heb het in verschillende tinten oranje gedaan,
heb 3 verschillende embossingmallen gebruikt en een creatable bloem stans.
de vlinder en delen van de bloemetjes heb ik zelf gehaakt van dmc garen.
de tekst is van een stempel van nicole.
Ik vind hem wel leuk geworden, wat vinden jullie ervan?
groetjes andrea

7 opmerkingen:

Elly zei

Hartstikke leuk Andrea, en wat knap dat je zo mooi kan haken!!!

Joke de Wit zei

Hallo Andrea wat een chick kaartje heel mooi.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoy andrea
je gehaakte bloemen zijn echt een blikvanger,heel erg mooi!
groetjes van corry

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Wauw Andrea wat een beauty! Een waar kunstwerkje al die mooie gehaakte bloemen en de vlinder, super gedaan. Groetjes en fijn weekend,

Corine

LottesCards zei

Wat een prachtig kaartje!!!
Ik vind dat haken in combinatie met die bloemen echt heel erg leuk!
Ga ik ook eens proberen.
Liefs Lotte

mariska zei

Hoi Andrea!

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg .
Ziet er heel mooi uit.

Liefs mariska