woensdag 10 april 2013

De wandelpadjes flashmob

Hallo allemaal,

Ik wil even de wandelpadjes flashmob laten zien.
In totaal zijn er 17, die gaan straks (over een paar maanden)naar kinderen toe.
Eerst had ik er eentje gemaakt voor aan Cor zijn wandeltas, toen nog eentje voor zijn wandelmaatje.
En toen kwam er een opdracht, of ik er 17 wilde maken, nou dat wil andrea wel hoor.
Ze zien er zo schattig uit.
Dus ik dacht laat ze aan jullie zien, in een soort van flashmob, je moet zelf de muziek er bij denken hoor.
maar volgens mij, zingen ze,  Jo met de Banjo en Mien met de mandolien........





Ben weer benieuwd naar jullie reacties,

Groetjes andrea

PS als jullie er ook eentje willen bestellen , dat kan hoor, ze kosten 5 euro

9 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

zo jij hebt goed je best gedaan het is een heel wandelklubje knap hoor groetjes maartje

Deborah zei

Wauw, dat moet een heel werk zijn! Ze zien er prachtig uit!!!
Liefs, Deborah

LottesCards zei

Ik vind ze super!!! Heel leuk gedaan, wat een werk... Maar super!!!

Ik ben ook pas met een opdracht klaar... 22 uitnodigings-kaarten ;-) Komt nog op mijn bloggie hoor!!! Maar wat een productiewerk dan hé?

Liefs

Hannie Stoel zei

Wow, dat ziet er ff supermooi uit. Is vast een hele klus geweest.

groetjes, Hannie

Joke de Wit zei

Ohh wat grappig Andrea,zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

Riet zei

Wat zijn geweldig Andrea.

Liefs Riet.

debby4000 zei

they are so cute.
luv
Debby

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat grappig Andrea. Bij elke foto worden het er meer. Leuk gedaan en ik denk dat je nog wel meer bestellingen krijgt.
Ik wil er wel twee bij je bestellen. Geef per mail maar je adres door en bankgegevens.
lida.goosen@hetnet.nl
Gezellig weekend. Lida

Dorothea zei

Hoi Andrea

Ach wat lief!!!!!
Groetjes Dorothea