zaterdag 25 augustus 2012

Hallo alemaal,


Hehe, daar ben ik dan eindelijk weer.
Het heeft lang geduurd ik weet het
Ik wil dan ook vooral mijn volgers bedanken dat ze op mij gewacht hebben en niet massaal vertrokken zijn.

Ik wil vandaag met een stempelkaartje
Ik heb het 3 keer gekleurd zodat ik het 3D kon gebruiken
De copic's die ik gebruikt heb zijn R00,11,12,14,59, YG11, 13, 17

Het papier dat ik heb gebruikt is van Papermania/ lucy cromwell desingstack

De mallen die ik heb gebruikt zijn creatables LR 0200 en LR 0201
vooral de hoekmal vind ik prachtig
Verder heb ik nog wat rhinestones gebruikt
de tekststempel is van eline's words

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog
en laten jullie weer een berichtje achter?

groetjes andrea

5 opmerkingen:

mariska zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Andrea.

Liefs mariska

Joke de Wit zei

Hallo Andrea,gelukkig ben je weer terug en kunnen we weer genieten van je mooie kaarten.Groetjes Joke

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Andrea.

Liefs Riet.

monique langenberg zei

wat n lief romantisch kaartje zeg!
ook ik heb bij mij al n tijdje niets geplaatst maar gaat wel weer komen hoor!
groetjes monique

Sandra zei

ziet er mooi uit andrea
gr sandra