dinsdag 5 juni 2012

Zomaar een kaartje van mij

hallo allemaal,

Daar ben ik weer eindelijk, we zijn een paar weekjes op vakantie geweest en ik had geen kaartjes meer om tijdens mijn afwezigheid(klinkt gewichtig he) te laten zien.
Ik heb niet stil gezeten hoor, dat wil zeggen ik heb de almeerdaagse gelopen ( 6dagen), het hadden er geen 7 moeten zijn hoor, want met die hitte van 2 weken terug en ook dat ik geen wandeltochtloper ben, viel het niet mee, maar ik heb het gehaald.
Mijn man is een wandelaar en had zich opgegeven om mee te doen, dus we zouden met de caravan een camping zoeken in Almere, toen ik op de site zag dat je ook 5 of 10 km kon lopen, toen heb ik mij ook maar opgegeven.
Op de eerste foto zie je mij en mijn man met de zeeuwse vlag bij burgemeester Annemarie Joritsma staan, die kennen we alleen van tv, dus was een foto wel leuk

en hier zie je mij gaan, de paden op de lanen in

Helaas heb ik niks kunnen knutselen, oja ik had mijn koffer bij me, maar het was zo warm, echt vakantieweer.

Vanmiddag heb ik wel een kaartje gemaakt dat ik jullie wil laten zien
De stansjes die ik gebruikt heb zijn creatables LR0202 en LR0200
de swirl is van cheerylynn
De digi is gekleurd met copic's nr. R32,35,37, YG11,00, G21 en 28
het papier heb ik met distress inkt old paper bewerkt
De tekststempel is van marianne design/eline's words
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties, dus laat er maar achter.

groetjes andrea


4 opmerkingen:

Sandra zei

leuk kaartje hoor
gr sandra

LottesCards zei

Weer een prachtige kaart!
Leuk dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad. Knap hoor van Cor!

Op de andere vakantie-adresjes ook leuk gehad?

Liefs Lotte

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Andrea.
Zo meis jij bent actief geweest,met het lopen.
Knap van je hoor.
Nu weer lekker thuis,maar het weer zit niet mee hier,wat een regen vandaag weer.

Liefs Riet.

mizeboud zei

Hey Dre, wat heb ik een respect voor jou zeg, wat een prestatie endat met zulk warm weer. Chapeau!!! gr Mary