woensdag 2 november 2011

Doordraai kerstkaart

Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een "doordraai" kerstkaartje gemaakt, ik weet niet hoe je zo'n kaart moet noemen, dus vandaar deze vreemde naam.
ik heb hier 2 stempelafdrukjes gebruikt
het muisje is met copic's nr. E53,97,93,87, YR23,C3 en 5 gekleurd
het egeltje met copic's nr. E93,53,50,47,97,37,35,33, R59,37,35, YG 99,97,23 en YG00 gekleurd

Het papier is van my minds eye van de eerie lost & found christmas
het randje  rond het gat heb ik met een nestabilitie gemaakt
natuurlijk heb ik ook garen gebruikt voor het "ronddraaieffect"


Ik ben heeeeeel benieuwd naar jullie reacties

groetjes andrea

9 opmerkingen:

Anneke zei

Ooh heel leuk gedaan, andrea!!
Groetjes Anneke

Yvonne Rijk zei

Dat is een mooie creatie Andrea.
Erg leuk effect en het papier is ook erg mooi.

Groetjes van Yvonne.

Mieke'S zei

Grappig kaartje!
Groetjes Mieke'S

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk idee Andrea! Groetjes, Ankie

LottesCards zei

Wat een geweldig leuk idee!
Het papier is ook zo mooi erbij gekozen!
Liefs Lotte

corryskaart zei

hoi andrea
echt een hele leuke gave kaart met die twee afbeeldingen
groetjes van corry

Riet zei

Wat een geweldige kaart Karin.

Liefs Riet.

debby4000 zei

Oh this is so cute Andrea.
luv
Debby

Cards en Box bij Lady M zei

wat een leuk kaartje ik vind hem erg grappig knap gemaakt groetjes maartje