donderdag 15 september 2011

Fijne feestdagen

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien
`het middelste gedeelte is van een pakketje van :Piet Minnaard, het zat in de goodybag van de `kreahoek
het was een klein kerstkaartje maar ik heb er een grotere van gemaakt
Het papier wat ik heb gebruikt is van my minds eye / lost & found christmas
in de rondte heb ik een sterretjes randje geplakt
en in de hoekjes heb ik met een martha stewart pons takjes uitgeponst en samen met rhinestones opgeplakt
het middelste gedeelte van de kaart is verhoogd opgeplakt
ik zie nu op de foto dat de besjes donker uitkomen, in het echt zijn ze feller van kleur en glinsteren ook

groetjes andrea

5 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Andrea, wat een mooie kerstkaart! En die besjes zijn heel leuk :) hihi..
Groetjes Anneke

Rita zei

Ik vind het een hele mooie kerstkaart gewordeen Andrea.Leuk zo met deze kleuren.Groeten Rita.

LottesCards zei

Wat een ontzettend mooi kerstkaartje!
Wat maakt Piet Minnaard altijd mooie dingen hé!?
Je hebt het heel mooi aangepast!
Mooi resultaat.

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
Ik vind het ook zo spannend allemaal om in een DT te zitten! Het word vast heel leuk, je zult het allemaal wel horen!

Liefs Lotte

corryskaart zei

hoi andrea
een super mooie kerstkaart en vaak dat heb ik ook zijn je kaarten in het echie mooier dan op het blog
groetjes van corry

Sandra zei

erg leuke kaarten
gr sandra