vrijdag 8 juli 2011

Nog een bloemetje voor jou

Hallo iedereen,

Voor dat ik verder ga met de kaart, wil ik iedereen die mijn blog heeft bezocht en/of een reactie achter gelaten heeft voor mij, heel hartelijk bedanken hiervoor.
Ik ben altijd superblij met commentaar , zowel positief als negatief want daar kan ik dan weer wat van leren.
Ook wil ik iedereen bedanken die volger van mij is, want daar ben ik helemaal superblij mee en ik denk jullie ook wel, vind het fijn om mijn creaties met jullie te delen
Zelf probeer ik ook zoveel mogelijk blogs te bezoeken en een reactie achter te laten.
mijn nu genoeg gekletst.

Vandaag heb ik weer een meisje voor jullie gekleurd, dit keer met copic's nr. R24,29, BG000,0000,01, E11,00,000,25,29 en E31
Het papier is van Prima marketing van de serie Annalee
De bloem bestaat uit 4 onderdelen, 3 laagjes papieren bloem en een grote gestippelde brad
De tekst heb ik dit keer geheat embossed en er wat stikseltjes aan vast gemaakt
als laatste heb ik nog een paar rhinestones opgeplakt
Laten jullie weer een berichtje achter, word er altijd blij van, hihhhi, ook al is ie niet zo positief, want daar kan ik dan weer wat van leren, toch?
groetjes andrea

9 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superleuk kaartje gemaakt
gr sandra

Sandra zei

je hebt een superleuke kaart gemaakt
gr sandra

Anneke zei

Super lief kaartje Andrea!
Groetjes Anneke

debby4000 zei

Gorgeous, adorable card Andrea.
luv
Debby

corryskaart zei

hoy andrea
wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en vooral de geemboste tekst er boven!
groetjes van corry

LottesCards zei

heel mooi kaartje.
Leuk plaatje en mooi ingekleurd, maar die bloem springt er wel heel mooi uit, echt mooi!

Tinie zei

Wat een super leuk geheel, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

prachtige kaart,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.
Super die bloem.

Liefs Riet.

stampinganja zei

Leuk is tie weer!