dinsdag 12 april 2011

Nog een vlinder

Goedemorgen allemaal,
Vandaag laat ik nog een vlinder zien,
het achtergrondpapier heb ik in reepjes gesneden en ongelijk weer opgeplakt, zodat je wat meer van de roze kaart kan zien
de vlinder is een ronde piramyde met daarachter een uitgestanste nestabilitie
die heb ik ook nog eenkeer in het klein gedaan met de tekst natural beauty erop gestempeld
als laatste een "stiksel" van gelpen en wat hotfix stones er op.

Ook de hoeken heb ik afgerond
Wat vinden jullie van deze?
groetjes andrea

8 opmerkingen:

Mieke'S zei

'k Vind dit kaartje erg mooi!
Zelf was ik van plan om ook kleine 4-kante kaartjes te gaan maken.
Het vorige kaartje was ook heel lief.

Lenet zei

Heel mooi kaartje wat een prachtige vlinders.

Lenet zei

heel moi kaartje wat een prachtige vlinders

Sandra zei

Mooi kaartje mooie vlinders. Gr sandra

Tinie zei

Wauwww wat een super mooie vlinders, schitterend geheel!!

Groetjes tinie

Cards en Box bij Lady M zei

erg mooi dit kaartje met de vlinders groetjes maartje

Hannie Stoel zei

Heel mooi Andrea,
de vorige vind ik ook super.

grotjes, Hannie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Andrea.

Liefs Riet.