zondag 12 december 2010

De Laatste??????

Hallo allemaal,
zouden dit de laatste kerstkaarten voor dit jaar zijn
dan gaan er morgen ongeveer 60 op de bus.
Het is het zelfde mopje van afgelopen week , maar dan met een ander achtergrondje
ook heb ik poinsetta's uitgestanst
de muts glanst van de mod podge en de bondrand en bolletje heb ik met witte glitter bestrooid
langs de rand van de kaarten heb ik nog een platine glitterrandje gedaan met stickles
de volgende projecten zijn nu aan de beurt,
broeken verkorten en een xl verhuiskaart

tot laterrrrrrrr, andrea

14 opmerkingen:

Riet zei

Ze zijn prachtig gemaakt Andrea.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een leuk kerstkaartje

gr hetty

chantal zei

schitterende kaarten andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

Linda zei

Super Andrea!!! Heb je al de 60!!! zelf gemaakt.

Gr Linda

chantal zei

die zijn schattig. Leuk gedaan!
liefs Chantal

corrie zei

leuke kerstkaartje en alvast fijne dagen toegewenst groetjes corrie

Astrid en Brenda zei

Het is al weer een tijdje geleden dat ik op je blog ben geweest. Wat heb je weer vele leuke kaarten gemaakt. Lukt het een beetje met de post. Zeker deze weken krijg je veel. Ben namelijk zelf 5 jaar postbezorgerster geweest.
Groetjes Brenda en AStrid

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Prachtig!
En wat een werk zeg, 60 kaarten!!! Proficiat!
Ik heb er nu 30 klaar en op de post gedaan (Ik wou graag heel veel blogvriendinnetjes met kaartje verrassen dit jaar.) maar ik zou er nog 10 willen maken. Dan heb ik mijn 40 gewenste kaarten.
Heb er momenteel even geen zin in, inspiratie is zoek...
Fijne dag!
xxx
C.

Elly zei

Hoi Andrea,
Wat een droppie van een moppie ;-)
Heel erg leuk geworden zo.

groetjes, Elly

Marijke zei

Woow 60 kaarten dat zijn er heel wat. Ik ben helemaal weg van dat Mopsje. Is dat een stempeltje? Wij hebben zelf een frans bulletje hebben ze daar ook een stempeltje of afdrukje van?
Groetjes, Marijke

Wendy ten Hove zei

Hi Andrea,

Zo he, 60 gemaakt? Wauw!! Ik heb dit jaar niet alle kerstkaarten zelf gemaakt, dat ging me helaas niet lukken... Knap, hoor, van jou! En wat een geinig mopje!

Groetjes,
Wendy

Unknown zei

Wat een leuke kerstkaarten Andrea! Ik heb zondag zeker lekker verkocht en het was ook erg gezellig. Leuk om te merken dat er ook mensen via mijn blog kwamen kijken.

gr. Renata

Angela zei

OOOO wat zijn ze leukkkkkkk!!! Geweldige kaartjes zeg!!!!
Die hondjes zijn echt TE LEUK, zo schattig die mopsies!
xxAngela

creamiek zei

Hoi Hoi ,

Wat een schatjes zeg nou wie zo`n kaart krijg mag wel erg blij zijn.

Gr Monique