dinsdag 10 augustus 2010

orchideen

hallo allemaal,
nu eens een orchidee in de picture
ik heb hem met copic's nr. C1, G97, G82, V12, V01, V0000, YG67 en YG63 gekleurd
het papier wat ik gebruikt heb is van Tilda/classic
de hoekjes heb ik bewerkt met een martha stuwart pons,
het stempelafdrukje heb ik weer verhoogd opgeplakt en als laatste heb ik nog wat rhinestones gebruikt
het is een rustige kaart geworden, nu nog zonder tekst, die komt zodra er een bestemming voor is
ben benieuwd wat jullie hiervan vinden
groetjes andrea

9 opmerkingen:

@ddy zei

Orchideën vind ik niks aan, maar je hebt er wel een mooi kaartje van gemaakt!!
Groetjes Addy

Lia zei

Hoi Andrea,

Het is inderdaad een mooie rustige kaart geworden.
Tot de volgende keer,

Groetjes Lia

SCRAP TALK zei

Hoy Andrea,
Je bloemenkaarten zijn heel mooi!
Fijne dag!
xxx
C.

Elly zei

OOh jouw kaartje is ook prachtig Andrea!!
De vlinder die ik gebruikt heb is niet van Spellbinders maar een pons van MArtha Stewart;

http://www.hobbycompleet.nl/Scrapbook-Ponsen-Martha-Stewart-NIEUW-Large-Punches/c189_336_717_6690/p206042826/Monarch-Large-Punch/product_info.html

Rita zei

Het is echt een rustig kaart geworden.Zelf houd ik niet zo van deze bloemen, alleen in kerst stukjes.Bij ons in de buurt zit de orchideen hoeve en dan heb je met de kerst hele mooie stukjes met deze bloemen er in. Je kaart is mooi.De kleurten vind ik vooral mooi.Groetjes Rita.

Gretha zei

Ik vind zo`n rustige kaart op zijn tijd heel mooi en jij hebt dat super gedaan, mooie kleurencombi.
Lieve groetjes Gretha

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Andrea.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterend kaartje andrea
erg leuk gedaan
liefs chantal

Yvonne Hagane zei

Beautiful card, Andrea!! Love the image you used and all the little details are just gorgeous!