donderdag 15 juli 2010

you make me smile

hallo allemaal,
het is al weer de tweede dag thuis en we zijn al een heel eind met de schoonmaak en opruiming van de caravan en spulletjes
en eerlijk gezegd is het wel lekker als even de zon niet schijnt als je moet werken
en wat zijn de hondjes blij als je er weer bent, je moet wel oppassen dat je  niet over ze struikeld want ze wijken geen minuut van je zijde hoor, je word echt in de gaten gehouden want stel je voor dat je weer weggaat
trouwens wat een weer in het oosten he, gisteravond, hier viel het gelukkig mee, 20 mm regen, nou dat is wel goed voor de tuin , maar je zal toch maar met je caravan in een plas vliegen, jeetje wat eng!
maar goed ,

vandaag een kaartje van een hanglar stanglar meisje met aardbei(of is het toch een magnoliaatje?)
ik heb het gekleurd met copic's nr. Y11,Y23,YR23, C0,YG97,G07,G28,E35,E50,E51,E71,E77,R000,R14,R17,R21,R22 en R29
de tekst stempel is van hero arts
het papier is van SEI van de serie juliette
ik heb het meisje uitgestanst met een nestabillitie
en verder heb ik nog een vlindertje van stof en 3 glitterbloemetjes gebruikt
alle randjes heb ik met inkt bewerkt
wat vinden jullie ervan?
groetjes andrea

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een schatje weer Andrea. Het is een Hangler Stangler hoor!
We komen hier iedere keer nog goed weg met het noodweer!

gr. Renata

Riet zei

Ohh wat een schattig kaartje Andrea,zo lief die stempel.
En dat papier blijf toch zo mooi.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

wat een lieverd op dat prachtige kaartje, en wij hebben hier wel dat noodweer gehad brrr eng hoor

Marianne Schut zei

Hai Andrea, wat een schattig kaartje, en het papier blijf ik zo prachtig vinden! Groetjes Marianne

Kerri zei

Hi Andrea! I love your card! That image is so adorable and I love the pretty paper and colors. Beautiful!