vrijdag 28 mei 2010

nog eentje

goede morgen allemaal,

het was vanmorgen weer vroeg, ik dacht word het weer zo'n sombere dag als gisteren, bah
maar nee terwijl ik de post aan het rondbrengen was, brak de zon door en zit nu te zweten achter de computer, als ik klaar ben met dit stukje, spring ik onder de douche

ik heb nog een communiekaartje om te laten zien, ik heb het zelfde papier gebruikt als het kaartje van gisteren, DCWV-spring glitter, ik vind het mooi
het stempelafdrukje is weer gekleurd met copic's  en ja dom om het niet opte schrijven, sorry
dit keer nog een lintje met hartjes erbij, de hartjes zitten ook in het papier.
wat vinden jullie ervan, ben heel benieuwd naar jullie reacties hoor
groetjes andrea

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een schatje Andrea!

Anita zei

Je hebt gelijk het papier is prachtig, zo ook allebei je kaartjes!
groetjes, Anita

Wendy ten Hove zei

Hi Andrea,

Ha! Die muis vind ik zo leuk!!! Mooi gemaakt! Super leuk papier, heel vrolijk met die bloemen en hartjes en het andere papier met de stippen. Mooi. Leuke kleuren ook, daar hou ik wel van. Leuke kaart!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Linda zei

Wat een leuke kaartjes Andrea, en inderdaad schitterend papier.

Gr Linda

Riet zei

Ohhh Andrea,wat een schattig kaartje,zo lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje prachtig hoor

Marianne Schut zei

Hai Andrea, super schattig kaartje hoor! Leuk met het bijpassende lintje ook! Groetjes Marianne

Adrina zei

Prachtig kaartje!!! Mooi papier ook.