woensdag 17 maart 2010

bling bling

hallo allemaal,

hier weer een kaartje van mijn hand (kant)
het kaartje heb ik gemaakt voor een challenge, alleen ik wist niet dat je dan een stempelafdruk van Karen doodles moest gebruiken, jammer , volgende keer beter

ik heb daarvoor het papier gebruikt van SEI/julliette, dat is zo mooi
het zilver rond de roze bloemen in het papier blinkt en de witte swirls in het papier schitterd ook de witte strepen glitteren
de schoen heb ik voorzien van heel veel glittersteentjes en de punt waarop ze zitten heb ik met clear embossingpoeder bewerkt, zodat die ook glanst hij is gekleurd met de copic's nr. V000,V91, V95
de puntjes van de woordjes bling bling zijn ook glittersteentjes
dan heb ik nog een bloemetje gemaakt met als hartje een spacertje en aan de randjes glitter , daar achterlangs nog twee witte kwastjes om het frivool te houden
het kadertje is verhoogd opgeplakt zodat het wat meer demensie heeft, de schoen staat dan in een soort etalage vind ik
de hoekjes heb ik met een afrondpons bewerkt en met witte gelpen heb ik nog stiksels gemaakt
jammer genoeg is op de foto slecht te zien hoe erg hij schitterd , maar geloof me hij schitterd je tegemoet in het echt hoor

ik ben nu wel heel superbenieuwd naar jullie reacties hoor
groetjes andrea

25 opmerkingen:

Lia zei

WOUW, wat een beauty is dit geworden zeg.

groetjes Lia

Yvonne zei

Wat een mooie kaart,wel bling bling maar niet overheersend,heel heel erg leuk gedaan.
Groet Yvon

Pretty-In-Ink zei

so BEAUTIFUL! xx

RosesMarijke zei

Ik vind het een SCHITTEREND kaartje!!

*Ellen* zei

whow in een woord schitterend

Kerri zei

How gorgeous!!! I LOVE all the bling and those tassels are fabulous!

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart geworden. Die kwarstje aan je kaart ben ik helemaal weg van. Super!

Groetjes Brenda en Astrid

Unknown zei

Het is een SCHITTERENDE kaart! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

Adrina zei

Ja, jammer dat je op foto's de glimmers nooit zo goed kunt zien. Maar ik ken het papier ook en het schittert echt wel!!
Ik vind het een mooie chique bling-bling kaart. By the way, je kaart is op de post gegaan vandaag.
groetjes.

Marley zei

Hoi Andrea,

Ik vind hem prachtig geworden..
Alleen bij de challenge bij Karen Doodles NL is het verplicht om ook 1 van haar digi-stempels te gebruiken, denk dat je dat nog niet wist?

Liefs, Marley

Anoniem zei

wat een bizonder kaartje heel bizonder nog een nachtje slapen hiep hiep hoera Andrea is dan jarig groetjes jopie

Helma zei

Hoi Andrea,

Wat een super mooie kaart.
Alvast een hele fijne dag morgen en zondag met de visite.

Groeten Helma

Anneke zei

Hoi Andrea,
Wat een mooie kaart!
En zo leuk al die glitters he ;)
Bedankt voor het meedoen met de karen's doodles challenge!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

WOW is this every gorgeous!! Look at all of these wonderful details!! So pretty!! TFS! HUGS

coby zei

Hoi het is een schitterende kaart geworden
Alleen ik zie geen Afbeelding van karen's doodles erop??

groetjes coby

Renata van Miltenburg zei

Hoe prachtig je kaartje ook is en hoe leuk we het ook vinden dit soort kunstwerkjes te bekijken...ik moet je helaas toch mededelen dat dit kaartje niet in aanmerking komt voor één van de prijzen. De belangrijkste regel is dat er een Karen's Doodles afbeelding op je kaart of project moet zitten en helaas is dit niet het geval :( (regel 1 in de rechter zij balk!) Volgende keer beter??

Liefs, Renata
Karen's Doodles NL

Renata van Miltenburg zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Rita zei

Hij ziet er wel heel erg sjiek uit hoor Andrea. Mooi gedaan. Een hele fijne verjaardag morgen en maak er een leuke dag van.Groetjes Rita.

Ellen zei

Of er nou wel of geen Karen's stempel op zit, je kaart is werkelijk prachtig Andrea!
Wat een glitter en glamour!

Groetjes Ellen

Bea van Ette zei

Je hebt weer een leuke kaart gemaakt!

Groetjes, Bea

Lenet zei

Ik vind het een hele leuke kaart.

debby4000 zei

Oh WOW fabulous card Andrea, love the elegant details.
luv
Debby

Hetty zei

Wauw wat een schitterend kaartje en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad

gr hetty

akkina van steen zei

schitterend hoor,en nog een fijne dag
Akkina

Jan Hennings zei

Beautiful blog and cards :)