zaterdag 9 januari 2010

een beetje van San , en een beetje van mezelf

goede avond allemaal,
vanmiddag heb ik een kaart gemaakt voor mijn vriendin San, ze had zelf plaatjes geplakt en spulletjes had ze ook
nu vroeg ze mij of ik er wat van kon maken
dus de komende 3 kaarten zijn een beetje van San en een beetje van mezelf.



dit is de eerste,
het plaatje is van de piramyde soort, de kaart heeft bloemetjes van zichzelf en dus heb ik die voor een groot deel onbewerkt gelaten
daarboven op het ik papier van doodlebug gebruikt dat ik gemat heb op roze papier omdat het plaatje ook een roze randje heeft
daarrond heb ik een lintje met strik gemaakt met een klavertje vier charm
de hoeken heb ik versierd met gemstones

ben benieuwd wat jullie ervan vinden
groetjes andrea

4 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Ik vind het een schattig mooi kaartje geworden!!

heerlijk dat lieve roze!!

Anoniem zei

Heel mooi kaartje. De strik erbij maakt het helemaal af.
Groetjes, Myriam

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje het geheel is gewoon super mooi

gr hetty

Rita zei

Schattig kaartje is het geworden.Erg zoet/lief.Groetjes Rita.